Ferien er over, sommeren er over - og hverdagen kaller med skole og jobb, ihvertfall for de fleste av oss. Jeg er i full gang med nye og gamle prosjekter. Blant annet jobber jeg på spreng med et
flunkende nytt bloggdesign med planlagt lansering nå i høst. Gleder meg vilt til å bli ferdig, og til å dele en totalrenovert, lekker, mobilvennlig og mye mer brukervennlig blogg med dere!!! Dere som har fulgt bloggen en stund ser kanskje at ukemenyen her har fått et nytt design også? Gøy med litt forandring :)
Enn så lenge, det begynner å lukte mistenkelig høst her nå, og jeg kjenner at
lengten etter varmere middagretter melder seg.
Denne uka har jeg satt sammen et knippe retter av nettopp det slaget -
varme supper og gryter, gratenger og ovnsbakte middagsformer. Sånt som frister nå som gradestokken synker. Favorittbrødet og en nydelig gulrotkake med kremostglasur er også med.
Vel bekomme!